لیست وسایل برای تعطیلات

لیست وسایل برای تعطیلات

تعطیلات خانوادگی یکی از بهترین قسمت های سفر است. معمولاً جمع کردن وسایل برای یک سفر بزرگ استرس آور است. دانستن اینکه همه چیز مرتب و حساب شده است، ممکن است به کم کردن این استرس کمک کند.

 در زیر لیست بسته بندی تعطیلات آسان را درست کرده ایم که شما را مرتب، آماده و خواب آرام شب قبل از سفر را محیا می کند. بدانید که همه چیزهایی که لازم است بسته بندی شود در این لیست لحاظ شده.

کارهایی که باید قبل از بسته بندی انجام دهید

شستن لباس های مورد نیاز

لیست وسایل برای تعطیلات

لیست وسایل برای تعطیلات

لباسهای خود را حداقل یک روز قبل از اینکه بار خود را ببندید، بشورید. اگر درست قبل از سفر این کار را انجام دهید، وقتی آنها را در چمدان قرار می دهید، چروک خواهند شد.

درباره آنچه برای سفر خود نیاز دارید ، فکر کنید

قبل از بسته بندی سوالات زیر را از خود بپرسید:

– آیا به جایی می روید که هر روز به چندین لباس احتیاج دارید؟

* اگر بچه های کوچکی دارید، بدون توجه به این سوال، جواب شما مثبت است.

– آیا قصد دارید در طول روز همان لباسی را که بپوشید که برای شام یا مهمانی می پوشید؟

– آیا نیاز به پوشیدن لباس ورزشی، کفش ورزشی، لباس حمام ، لباس برفی و غیره دارید؟

– آیا شما در هتلی اقامت خواهید داشت که لوازم بهداشتی مکمل را ارائه می دهد و ملحفه ای را برای شما فراهم می کند یا باید لوازم شخصی خود را به همراه داشته باشید؟

قبل از قرار دادن هر چیزی در چمدان، آنچه را که نیاز دارید بنویسید.

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید وسایل خود را سازماندهی کنید

روش های مختلفی برای بسته بندی چمدان وجود دارد. برخی از روشهای بسته بندی و نگهداری لباسها را برایتان به اشتراک می گذاریم.

بسته بندی مکعبی

لیست وسایل برای تعطیلات

کیف بسته بندی- لیست وسایل برای تعطیلات

یکی از روش ها، استفاده از (compression packing cubes) کیف های مکعبی فشاری است ( که متاسفانه در ایران پیدا نمی شود و اگر قصد تهیه آن را دارید، باید امکان خرید از آمازون را داشته باشید). این کیف های در اشکال و اندازه های مختلف، مناسب برای هر سفری هستند.

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، این کیف های بسته بندی می توانند حجم باورنکردنی لباس را در خود جای دهند.

کیسه های زیپ دار

لیست وسایل برای تعطیلات

کیسه های زیپ دار-لیست وسایل برای تعطیلات

همچنین می توانید از کیسه های زیپ دار یا کیسه های پلاستیکی مواد غذایی استفاده کنید و هر لباس را در یک کیسه بسته بندی کنید. اگر ترجیح می دهید لباس خود را به جای در نظر گرفتن نوع لباس، با توجه به کارکرد لباس، بسته بندی کنید هم می تواند خوب باشد.

به عنوان مثال، به جای اینکه همه پیراهن های خود را در کنار هم قرار دهید، شلوارها را در یک دسته دیگر، می توانید ست هایی را که قرار است با هم استفاده کنید، در یک بسته قرار دهید. به این صورت وقتی زمان لباس پوشیدن باشد، فقط باید کیسه ای را که برای آن روز تهیه کرده اید را بیرون بیاورید و لباس بپوشید. همچنین می توانید زیورآلات خود را برای هر لباس در آن کیف قرار دهید.

این کیسه ها به خوبی فشرده می شوند و به شما امکان می دهند مقدار مناسبی از لباس را در چمدان جا دهید.

چوب لباسی / آویز لباس

لیست وسایل برای تعطیلات

روشی برای مرتب نگه داشتن لباس ها

چوب لباسی یا آویزهای لباس، وسایل مناسبی برای مرتب و صاف نگه داشتن لباس ها هستند. می توانید با چسباندن یک تکه کاغذ به این چوب لباسی ها، موارد استفاده از آنها را مشخص کنید. به این صورت هم در زمان صرفه جویی می کنید و هم لباس ها مرتب باقی می مانند. هنگام جمع کردن نهایی وسایل، لباس های روی چوب لباسی را از وسط تا کرده و در چمدان قرار دهید.

اگر با هواپیما سفر می کنید، فراموش نکنید که قبل از رسیدن به فرودگاه، محدودیت های وزنی شرکت هواپیمایی خود را بررسی کنید و وسایل خود را سازماندهی کنید.

چک لیست نهایی بسته بندی وسایل برای سفر

chek-list-final

منبع سایت: Pinterest

در ادامه بخوانید:

گرونترین و لوکس ترین هتلهای جهان