گردش در هاراجوکو، توکیو

گردش در هاراجوکو، توکیو

گردش در هاراجوکو، توکیو

گردش در هاراجوکو، توکیو

Harajuku   یک محله خرید محبوب در توکیو، ژاپن است که به عنوان قطب فرهنگ پاپ ژاپن شناخته می شود. مرکز آن ایستگاه هاراجوکو است و تا پایین اوموتساندو، یک منطقه خرید پربازدید و مجلل، ادامه یافته است. درHarajuku ، تعداد زیادی بوتیک مد، فروشگاه های ارزان فروشی، کافه های تم دار و مغازه های دیگر پیدا خواهید کرد. یک منطقه عالی برای گشت و گذار. اما توجه داشته باشید که آخر هفته می تواند بسیار شلوغ شود.

۱ – گردش در پارک Yoyogi

گردش در هاراجوکو، توکیو-پارک Yoyogi

پارک Yoyogi بزرگترین پارک عمومی توکیو و مکانی محبوب برای فرار از شلوغی های شهر است. در بهار، مکانی عالی برای مشاهده گل ها و تماشای شکوفه های درختان گیلاس است. آخر هفته ها شلوغ تر است، اما نمایش های خیابانی زیادی وجود دارد که می توانید از دیدن آنها لذت ببرید. سعی کنید یکشنبه بروید تا باشگاه معروف Rockabilly Tokyo را ببینید، رقصندگانی که موزیک های راک اند رول مربوط به دهه ۱۹۵۰ را به صورت زنده اجرا می کنند.

آدرس: Yoyogi Kamizonocho ، Shibuya 151-0052 ، توکیو

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته باز

۲ – قدم زدن در خیابان تاکشیتا (گردش در هاراجوکو، توکیو)

گردش در هاراجوکو، توکیو-قدم زدن در خیابان تاکشیتا

خیابان تاکشیتا یک خیابان پر از مغازه است که درست در کنار ایستگاه هاراجوکو و مرکز کاوایی واقع شده است. بعضی مواقع کمی باریک و بسیار شلوغ است، اما ارزش دیدن دارد. در طول سفر خود حتما یک بار به این خیابان سر بزنید. خیابانی با بوتیک های مد روز و کافی شاپ هایی که انواع خوراکی و مواد غذایی را برایتان تدارک دیده اند. می توانید تماشا کنید، خرید کنید و غذا بخورید.

آدرس: Jingumae ، Shibuya  ، توکیو

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته باز (مغازه ها متفاوت است)

۳ – گردش در کوچه های فرعی هاراجوکو

گردش در هاراجوکو، توکیو-کوچه های فرعی هاراجوکو

هنگامی که از خیابان Takeshita فاصله می گیرید، هاراجوکو بسیار خلوت تر می شود. در خیابان های فرعی بوتیک و کافه های بیشتری وجود دارد،البته بدون ازدحام جمعیت.

۴ – به دیدن نقاشی های دیواری بروید

گردش در هاراجوکو، توکیو-نقاشی های دیواری

هنگامی که از خیابان شلوغ تاکشیتا فاصله می گیرید، خیابان های آرام تری را پیدا می کنید.  اغلب آنها دارای نقاشی های دیواری و هنرهای خیابانی هستند.

۵ – شاهد بهترین جشنواره در هاراجوکو باشید

گردش در هاراجوکو، توکیو-جشنواره در هاراجوکو

اگر تابستان سفری به توکیو داشتید، تلاش خود را بکنید تا در مسابقات Harajuku Omotesando Super Yosakoi که از ۲۴ تا ۲۵ آگوست هر سال برگزار می شود شرکت کنید. در این جشنواره دو روزه می توانید شاهد رقص تیم هایی از سراسر ژاپن باشید که برای رقابت برای کسب مقام برتر در مسابقات سنتی شرکت میکنند. رقص یوساکوی این جشنواره جسورانه و زیباست و نباید آن را از دست داد!

HARAJUKU OMOTESANDO SUPER YOSAKOI

آدرس: Yoyogi Park  (هر دو روز)، خیابان Omotesando (یکشنبه)

تاریخ: شنبه-یکشنبه ، ۲۴-۲۵ آگوست

۶ – Tokyu Plaza خیره کننده را ببینید

گردش در هاراجوکو، توکیو-Tokyu Plaza

Tokyu Plaza یک مجموعه خرید در تقاطع Omotesando و Harajuku است. ورودی به زیبایی طراحی شده و این مکان را به یکی از بهترین نقاط برای عکاسی در کل توکیو تبدیل کرده است.

TOKYU PLAZA OMOTESANDO HARAJUKU

آدرس: Jingu-mae ، Shibuya ، توکیو، ژاپن

ساعتها: ۲۴ ساعت باز (به غیر از ورودی)

ساعت بازدید: روزانه ۱۱ صبح – ۹ شب (فروشگاه های داخلی)

۷ – از پشت بام Tokyu Plaza لذت ببرید

گردش در هاراجوکو، توکیو-Tokyu Plaza

اکثر مردم بدون اینکه اقدام به بازدید از پشت بام کنند، عکس خود در کنار Tokyu Plaza می گیرند و آنجا را ترک می کنند. در پشت بام آرام و رایگان هتل پلازا در ساعات کاری از می توانید از دیدن منظره زیبای شهر لذت ببرید. کافی است با آسانسورها یا پله های برقی به طبقه ۶ که استارباکس در آن قرار دارد بروید و پشت بام درست روبروی شماست.

TOKYU PLAZA OMOTESANDO HARAJUKU

آدرس: Jingu-mae ، Shibuya  ، توکیو، ژاپن

ساعت بازدید: ۱۱ صبح – ۹ شب

منبع سایت: pinterest

در ادامه بخوانید:

۱۱ فعالیت رایگان در هاراجوکو

Leave a Comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.