میان وعده هایی برای هواپیما

میان وعده هایی برای هواپیما

میان وعده های خوشمزه هواپیما برای پروازهای طولانی

۶  میان وعده سالم در هواپیما برای پروازهای طولانی

 پروازها می توانند طولانی باشند. با تغییر در منطقه زمانی، تغییر شرایط، گریه نوزادان و غذاهای خسته کننده هواپیماها، بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که گرسنگی بمانید. چگونه می توانید از این امر جلوگیری کنید؟ حتماً از میان وعده های سالم عالی بسته بندی کنید.

همانطور که احتمالاً می دانید، میان وعده های ارائه شده در هواپیما یا در فرودگاه ها ممکن است همیشه خوب نباشند. بین میان وعده های خیلی شور، کلوچه ها و نوشابه های شیرین پر از شکر، اگر بخواهید خوراکی سالمی داشته باشید، گزینه های شما محدود است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برخی از میان وعده های سالمی که می توانید در یک پرواز طولانی به همراه داشته باشید، را به شما معرفی کنیم.

۱- میوه تازه

میان وعده هایی برای هواپیما

چه یک سیب ساده باشد و چه یک سالاد میوه گرمسیری پر زرق و برق. میوه راهی عالی برای داشتن مقداری فیبر برای احساس سیری است که معده شما را پر می کند. میوه همچنین دارای مقدار زیادی آب است، که می تواند به شما در حفظ آب بدن کمک کند، که هنگام پروازهای طولانی بسیار مهم است. به سراغ میوه های سفت با ماندگاری بیشتر بروید، تا له نشوند. موز یک گزینه عالی (البته نه خیلی رسیده) با پتاسیم زیاد و عطر و طعم خوب است. به علاوه بسیار سیرکننده. به غیر از این سیب، پرتقال، انگور، توت خشک، خربزه خرد شده و … گزینه های مناسب دیگری برای میان وعده های سالم هواپیما هستند.

۲- میان وعده های پروتئینی یا اسنک

میان وعده هایی برای هواپیما

میان وعده هایی مانند گرانولا و پروتئین بار، بسته بندی ساده ای دارند. به همین دلیل می توانند میان وعده های عالی برای هواپیما باشند. با این حال مراقب باشید، قندها و کالری اضافه شده در میان وعده ها را بررسی کنید. گاهی اوقات یک گرانولای “سالم” می تواند پر از قندهای اضافه شده و کالری اضافی باشد.

۳- ذرت بو داده

میان وعده هایی برای هواپیما

پاپ کورن می تواند میزان نمک مورد نیاز بدن شما فراهم کند، در حالی که یک گزینه سالم برای میان وعده های سنتی هواپیما است. شما می توانید در منزل پاپ کورن درست کرده و بسته بندی کنید و همراه وسایل شخصی خود به هواپیما ببرید. یا از پاپ کورن های آمادهی موجود در بازار استفاده کنید.

۴- ساندویچ

میان وعده هایی برای هواپیما

 می توانید هر ماده جامد را به همراه نان، لقمه گرفته و به عنوان میان وعده سالم در هواپیما استفاده کنید. گوشت پخته شده، پنیر، مرغ، انواع گوشت های فراوری شده و … برای مقداری نرم شدن می توانید از گوجه، خیار، کاهو یا هویج استفاده کنید.


۵- آجیل های خانگی

میان وعده هایی برای هواپیما

ترکیبی عالی، مخصوصاً اگر خودتان آن را درست کنید. سالم و خوشمزه. درست کردن آن نیز بسیار آسان است. آجیل، دانه ها، میوه های خشک و  خشکبار مورد علاقه خود را با هم مخلوط کرده و در صورت تمایل، چیزی شیرین مانند چیپس شکلات تلخ به آن اضافه کنید. ترکیبی حاوی پروتئین بالایی و فیبر لازم را برای ایجاد احساس رضایت در شما دارد.

۶-  کراکر و هوموس (Hummus and Crackers)

میان وعده هایی برای هواپیما

میان وعده ای سالم برای هواپیما. شما هرگز از طعم های مختلف هوموس موجود در بازار خسته نخواهید شد. همچنین از تمام مواد مغذی موجود در آن بهره مند خواهید شد. هوموس که از نخود ساخته شده است، آنقدر سرشار از پروتئین است که می تواند گرسنگی شما را مهار کرده و سطح قند خون را متعادل کند. دیگر اینکه آهن زیادی دارد، انرژی شما را بالا می برد و از احساس بی قراری در صندلی جلوگیری می کند.

در اینجا ۶ مورد از بهترین میان وعده های هواپیما را معرفی کردیم تا مطمئن شوید که در پرواز طولانی گرسنه نخواهید ماند.

منبع سایت: Pinterest

در ادامه بخوانید:

بهترین پیتزافروشی های ونیز،ایتالیا