سفر به آلمان با کمترین هزینه

در این مقاله به ۱۰ فعالیت در سفر به آلمان با کمترین هزینه اشاره می کنیم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود و بتوانید سفر خوبی داشته باشید.

گزینه های زیادی برای انتخاب در مونیخ و شهرهای اطراف آن وجود دارد. مونیخ برای هر بودجه ای مناسب است و همچنین فعالیت های زیادی نیز برای انتخاب وجود دارد. برای آسان تر کردن کار شما، لیستی از کارهای رایگان در مونیخ را جمع آوری و آماده کریده ایم. کتابی به زبان انگلیسی در مورد کشور آلمان و تمام مناظر آن وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از آن استفاده کنید. این کتاب را میتوان از این سایت تهیه کرد.

آمار درباره مونیخ (سفر به آلمان با کمترین هزینه)

  1. ۱.۴ میلیون نفر در شهر زندگی می کنند.
  2. مرکز برگذاری مراسم سالیانه Oktoberfest
  3. ۲۰ باغ مخصوص نوشیدنی
  4. Englischer Garten (باغ انگلیسی) که یکی از بزرگترین پارک ها در اروپا است، بزرگتر از هاید پارک لندن (Hyde Park)
  5. مرکز BMW و همچنین ۶۱ تئاتر

۱. Englischer Garten (باغ انگلیسی)

Englischer Garten-سفر به آلمان با کمترین هزینه
Englischer Garten

این پارک از پارکهای هاید پارک لندن (Hyde Park) و پارک مرکزی نیویورک (New York City’s Central Park) بزرگتر است. در این مکان می توانید از تماشای حرکت موج های دست ساز انسان، لذت ببرید و همچنین از قهوه خانه های ژاپنی، باغ های زیبا و معابد سبک یونانی دیدن کنید. همچنین برای استراحت، پیاده روی، پیک نیک و تماشای مردم عالی است.

۲. Viktualienmarkt (سفر به آلمان با کمترین هزینه)

Viktualienmarkt-سفر به آلمان با کمترین هزینه
Viktualienmarkt

هم بازار مواد غذایی است و هم دارای چند نوع مختلف از فروشگاه ها . بازار دارای بیش از ۱۴۰ فروشگاه پر از غذا، شیرینی، گل، ادویه جات و غیره می باشد که  مخاطب آن هم مردم محلی و هم گردشگران است و محیطی پر جنب و جوش دارد.

۳- اردوگاه کار اجباری Dachau

concentration camp Dachau-سفر به آلمان با کمترین هزینه
concentration camp Dachau

اولین اردوگاه کار اجباری آلمان، Dachau برای هر کسی که از مونیخ می آید، جالب است. ورودی رایگان است و خیلی چیزها برای دیدن وجود دارد. خود را برای اشک و احساسات زیاد آماده کنید. موزه ای در این مکان قرار دارد که توصیه می کنم وقت خود را در آنجا بگذرانید و همینطور یک کتابفروشی که کتاب هایی در مورد Dachau دارد که در هیچ جای دنیا فروخته نمی شود.

  • لطفا هنگام عکس گرفتن احترام بگذارید.
  • بسیاری از بازدید کنندگان با گرفتن عکس های خنده دار، شوخی ها و کارهای مضحک، باعث بی احترامی به این مکان می شوند که کار نابجایی است.

۴. Olympiapark (سفر به آلمان با کمترین هزینه)

Olympiapark-سفر به آلمان با کمترین هزینه
Olympiapark

Olympiapark برای بازی های المپیک تابستانی ۱۹۷۱ ساخته شده و بعد از آن تبدیل به محلی برای ملاقات مردم منطقه، گردشگران و اجرای مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی شد. می توانید از بین شرکت در کنسرت های رایگان و بسیاری از فعالیت های دیگر انتخاب های فراوانی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از برج المپیک، پیاده رو ستاره های مونیخ دیدن کنید و یا پروازی روی ورزشگاه Flying Fox داشته باشید.

۵. Hofbräuhaus (سفر به آلمان با کمترین هزینه)

Hofbräuhaus-سفر به آلمان با کمترین هزینه
Hofbräuhaus

سالن ۳ طبقه، Hofbräuhaus به قرن ۱۶ می رسد و مملو ازنوشیدنی، غذا، مردم و موسیقی است.

اگر نمی خواهید در هتل اقامت داشته باشید، از سایت Airbnb استفاده کنید. بسته به شهری که به آن سفر می کنید، بهتر است به جای رزو هتل، آپارتمانی برای اقامت داشته باشید.

* البته با توجه به تحریم های موجود این سایت برای ایران ف.ی.ل.ت.ر است.

۶. قصر Nymphenburg

قصر Nymphenburg-سفر به آلمان با کمترین هزینه

ساخته شده در دهه ۱۶۰۰ میلادی. شاه لودویگ و ماکسیمیلیان دوم در یکی از سفرهایشان در این ساختمان عظیم اقامت داشته اند. گردش و پیاده روی در محوطه باغ و استخر رایگان است ولی ورود به کاخ هزینه دارد که با توجه به زیبایی این مکان توصیه می شود حتما از آن بازدید کنید. برای گرفتن عکس های زیبا در طول روز و نزدیک به غروب آفتاب به این مکان بروید.

۷. قدم زدن اطراف Marienplatz

Marienplatz-سفر به آلمان با کمترین هزینه
Marienplatz

مرکز شهر مونیخ. Marienplatz با رستوران های شگفت انگیز، مغازه ها و برج Neues Rathaus با ساعت معروف و موزیکال Glockenspiel chime ، فضایی زیبا و جذاب را به وجود آورده است.

این ساعت با بیش از ۴۰ موزیک و ۳۰ شخصیت متفاوت، هر روز در ساعت های ۱۱:۰۰ ، ۱۲:۰۰ و ۱۷:۰۰ دو داستان از قرن ۱۶ را به نمایش می گذارد. در زمان های اعلام شده، محوطه Marienplatz همیشه مملو از جمعیتی است که منتظره شخصیت ها، صدای موزیک و اجرای نمایش هستند.

۸. دریاچه Starnberg

starnberg lake-سفر به آلمان با کمترین هزینه
starnberg lake

کمتر از ۳۰ دقیقه در جنوب مونیخ دریاچه Starnberg قرار دارد. این دریاچه آب شیرین، توسط کوه ها احاطه شده است. با پیاده روی اطراف دریاچه علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبا می توانید از رستوران ها و فروشگاه هایی که در امتداد دریاچه وجود دارد هم استفاده کنید.

۹. قلعه نوشوآنستین (Neuschwanstein)

neuschwanstein castle-سفر به آلمان با کمترین هزینه
neuschwanstein castle

هرچند بازدید از این مکان رایگان نیست ولی  نمی توان بدون ذکر آن لیست را کامل کرد. تورهای دانشجوی از ۵۹ یورو شروع می شود که با توجه به امکاناتی که ارائه می شود، معامله خوبی است. این یکی از تجربه هایی خواهد بود که حتما از آن یاد می کنید. این تور شامل اتوبوس سواری در سراسر بایرن(Bavaria) زیبا، ناهار، دوچرخه سواری در امتداد آلپ، هزینه ورود به قلعه  و تور در قلعه می باشد.

۱۰- کلیسای سنت مایکل (St. Michael’s Church)

St. Michael's Church-سفر به آلمان با کمترین هزینه
St. Michael’s Church

این کلیسا که به سبک دوره رنسانس ساخته شده است، بزرگترین ساختمان در نوع خود در شمال کوههای آلپ است. داخل کلیسای شاهد جزئیات، زمانی که برای ساخت آن صرف شده و معماری بی نظیر آن خواهید بود.

مونیخ شهر زیبایست که مانند آن را کم خواهید دید. از فرهنگ، مردم و احترام که آلمانی ها برای کشورشان قائل هستند، لذت خواهید برد. آلمان کارهای زیادی برای  کشورهایی که نیازمند کمک هستند انجام می دهد و این دلیل دیگری است که آلمان را تبدیل به کشوری دوست داشتنی می کند.

در ادامه بخوانید:

جاذبه های گردشگری آلمان

Leave a Comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.