تفریحات رایگان در سنگاپور

تفریحات رایگان در سنگاپور

تفریحات رایگان در سنگاپور که احتمالا نمیدانید

تفریحات رایگان در سنگاپور

۱- تماشای فیلم زیر آسمان و ستاره ها (در فضای باز)

تماشای یک فیلم کلاسیک، روی پرده ی سینما، در فضای باز، همراه دیگران، یکی از تفریحات رایگان در سنگاپور است. اگر این کار برای شما جالب است، حتما هنگام بازدید از سنگاپور انجام دهید. شما می توانید از طریق سایت این مجموعه از برنامه فیلم ها و زمان پخش آنها مطلع شوید.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۲- بخشی از جشنواره های پر جنب و جوش سنگاپور باشید

رنگارنگ، پر جنب و جوش، شلوغ و مفصل. این توصیف جشنواره سنگاپور است. از جشنواره ها و فستیوال های مختلف و متنوع سنگاپور لذت ببرید. از میان این برنامه های جشن های سال نو میلادی، دیپاوالی(Deepavali) در نوامبر، هاری ریا پیازا (Hari Raya Puasa) در ژوئن و جشنواره اواسط پاییز در سپتامبر را از دست ندهید.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۳- بازار آزاد در سنگاپور(تفریحات رایگان در سنگاپور)

تا حالا همچین چیزی شنیده بودید؟ گردش در این بازار جز تفریحات رایگان در سنگاپوره. مکان های رایگان و یا تفریحات رایگان در کشور گرانی مانند سنگاپور بسیار لذت بخش است. اما بازار آزاد، گزینه ی جدیدی است. هرچیزی که میخواهید بردارید و هزینه ای نپردازید. مطمئن باشید که می توانید کیف پول خود را در محل اقامت خود گذاشته و به این بازار بروید.

برای اطلاع از زمان برگذاری این بازار میتوانید به سایت آنها مراجعه کنید.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۴- بادبادک بازی در اطراف سد مارینا (تفریحات رایگان در سنگاپور)

سد مارینا یکی از مکان های جالب برای بازیدی از سنگاپور است. با دوستان خود همراه شوید. یک یا دو بادبادک هوا کنید و یا به تماشای دیگران بنشینید. مهم نیست چه تعداد از مردم آنجا باشند، فضای سبز گسترده و زمین های وسیعی وجود دارد که همه ی جمعیت را در خود جا می دهد.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۵- ماهیگیری در سد یشون (Yishun Dam)

یک نقطه خوب برای ماهیگیری. سکون و آرامش این مکان جادویی ست. در اینجا می توانید از لحظات تنهایی خود، هنگام ماهیگیری لذت ببرید. ماهی هایی را شکار کنید که از سلامت آنها مطمئن هستید.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۶- پیاده روی و کاووش در کوه فابر (Mount Faber)

پیاده روی یکی از تفریحات محبوب و رایگان در سنگاپور است. کوه نوردی در فابر تجربه ای جالب است. مناظره وسیع، نقاشی های دیواری زیر پلت فرم ها و انواع و اقسام حیوانات و گیاهانی که در این منطقه وجود دارند، زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد.

تفریحات رایگان در سنگاپور

۷- محله ها در سنگاپور

قدم زدن در محله های مختلف همیشه رایگان است. به شما کمک می کند که با اقوام مختلف از کشورهای دیگر آشنا بشید.

– هند کوچک : (تفریحات رایگان در سنگاپور)

زمانی که از ایستگاه مترو پیاده می شود، بوی بخوری که هوا را اشباع کرده است به مشام می رسد. این منطقه جامعه هندی سنگاپور، پر از مغازه و رستوران است. همچنین معابد زیبایی در این منطقه وجود دارد که از بازدید شما استقبال می کنند. اینجا شمه ای از هند است.

تفریحات رایگان در سنگاپور

– خیابان اعراب :

این منطقه فرهنگی اعراب سنگاپور به خاطر فرش های ایرانی، جواهرات و فروشگاه هایی که کالاهای چرمی می فروشند، معروف شده است. حتما از دکه های که Teh Tarik (ترکیب چایی و شیر) سرو می کنند، این نوشیدنی را تهیه کنید. همچنین از مسجد تحسین برانگیز سلطان دیدن کنید.

تفریحات رایگان در سنگاپور

– Haw Par Villa :

این مجموعه در سال ۱۹۳۷ ساخته شده است. این مکان به اجرای نمایش های ترسناک از افسانه های چینی مانند، ۱۰ دادگاه جهنمی، معروف است. در این پارک عجیب و غریب منظره های جالبی از افسانه های چینی وجود دارد مانند: سفر به غرب و خانمی با مار.

تفریحات رایگان در سنگاپور

منبع سایت: pinterest

در ادامه بخوانید:

تفریح و لذت در سنگاپور

Leave a Comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.