معرفی اقامتگاه کیاتاج

معرفی اقامتگاه کیاتاج

معرفی اقامتگاه کیاتاج

معرفی اقامتگاه بومگردی کیاتاج

استان گیلان – لنگرود

اماکن دیدنی لنگرود:

«پل خشتی لنگرود»

این پل، روی رودخانه ای که لنگرود نام دارد و آب آن از یکی از نهرهای سفیدرود میباشد، و از میان داخل شهر عبور میکند، بناء شده است.

منزل قدیم منجم باشی

این خانه، که در فشکالی محله لنگرود، میباشد، یکی از “آثار قدیمی و تاریخی لنگرود”محسوب میشود. خانه منجم باشی در فشکالی محله و جنب سبزه میدان لنگرود از املاک این خاندان، می‌باشد؛ که تا امروز باقی مانده و در اصل شامل بیرونی، اندرونی، خلوت خانه، مسجد، حمام و اصطبل بوده است.

گورستان وادی لنگرود ویا مزار شهداء:

این قبرستان، یکی از آثار تاریخی و قدیمی شهرستان لنگرود، می‌باشد که سابقه تاریخی آن به سال ۱۳۰۶ ه.ش میرسد. وسعت این وادی بالغ بر ۲۰ هزار متر مریع (۲ هکتار) می‌باشد. و بالغ بر ۴۰ هزار نفر مومنین و مومنات، و نیز جمع کثیری از علما و بزرگان لنگرود؛ دراین وادی مدفون می‌باشند.

«منزل دریابیگی در لنگرود»

باغ معروف منجم باشی

یکی دیگر از “آثار دیدنی لنگرود باغ معروف منجم یاشی لنگرودی در روستای دیوشل” بوده است. وی، در این دهکده کاخی بنا نموده و طرح باغی ریخته بود و بنای این کاخ را از افتخارات خود می‌شمارد.

پل خشتی قدیمی نالکیاشر (معرفی اقامتگاه کیاتاج)

یکی از آثار باستانی، قدیمی و دیدنی در شهرستان لنگرود، می‌باشد؛ که قدمتش به حدود دوره صفویه می رسد. این پل خشتی، که در مسیر روستای لیالستان از روستاهای لاهیجان، به نالکیاشر است، از ابنیه قدیمی بشمار میایند. که به طرز جالب و زیبای دیدنی بنا شده است!

معرفی اقامتگاه کیاتاج

معرفی اقامتگاه بومگردی کیاتاج:

اقامتگاه کیاتاج یه خونه روستایی زیبای دو طبقه با یه تراس سی

متری هست. یه جای فوق العاده راحت برای استراحت و

ریلکس کردن.

معرفی اقامتگاه کیاتاج

این خونه روستایی، دوطبقه داره.طبقه اول دو تا اتاق خواب داره.

یه آشپزخونه و سرویس و حمام.

معرفی اقامتگاه کیاتاج

طبقه دوم اقامتگاه کیاتاج یه اتاق خواب و یه تراس سی متری. می

تونید توی تراس پشه بند بزنید و اونجا

بخوابید و هوا وفضای اونجا لذت ببرید.

معرفی اقامتگاه کیاتاج

معرفی اقامتگاه کیاتاج

اقامتگاه کیاتاج در لنگرود قرار داره. شهری که بین آبی خزر و استواری لیلا کوه ، مجنون وار نشسته است و خونگرمی شالیزارهایش ، با خونسردی باغهای چایش ، به هم آمیخته؛ و دیدن چهره مهربان و همیشه بهاری مردمانش ـ با آن نگاه‎های روشنشان ـ آرزوی تمام کسانی است که یکبار نان و نمکی از سفره اخلاصشان خورده باشند .

لنگرود ، شهر شمخالهای آویخته ، تورهای مندرس صمیمی ، باغهای پرتقال ، رنگارنگی لباسهای روستایی ، عطر بلال و پونه و … مردمانِ شور و عشق و ایثار است . مقبره دوازده امام زاده به شهادت رسیده ، بر بلندای ملاطش ، ریشه داری « تشیع » را درخاک پاک قلبهای مردمش ، نمایانگر می‎کند و آفتاب ، به یاد شهیدانش هر غروب ، خون می گرید لنگرود شهر ابریشم و شعر و رنج است.

معرفی اقامتگاه کیاتاج

منبع پیج : altasbooks.ir@

حتما به پیج اینستاشون سر بزنید:cottage_kiataj@

در ادامه بخوانید:

جاذبه های گردشگری شهر نور

Leave a Comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.